Concurs de la Portada a l’Agenda Escolar Curs 2017-2018

Aquesta setmana s’ha fet el concurs per dissenyar la portada de l’agenda escolar de les escoles públiques i Institut de Matadepera. S’han rebut 120 propostes, i després d’una votació entre els alumnes, mestres i altre personal de l’escola, d’entre 12 finalistes ha resultat guanyadora el dibuix de la Natàlia Ribó de 4t. En segona posició ha quedat el dibuix de la Júlia Campos de 4t. I en tercera posició el de la Diana Balagué de 6è. Remarcar la il·lusió dels participants en el procés d’eleccions, la qualitat de molts dels dibuixos presentats, i l’alta participació dels alumnes i col·laboració de les famílies.

portada20172018

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *