Quan arriba Carnestoltes…

Aquest dilluns, sense por de la pluja, ha arribat el Rei Carnestoltes a l’escola!

Com plovia, hem hagut de rebre’l al gimnàs i no al pati com ens hagués agradat. Malgrat tot, hem pogut sentir les consignes que ens ha donat.

Volem agrair a la Jany tota la feinada de creació. Porta molts mesos treballant amb paper, cola i moltes hores de manualitats. Després la implicació de l’Elena, que ha contribuït amb el maquillatge. Finalment la Sol, que ha col·laborat en la confecció del vestit.

Gràcies a les tres perquè amb la vostra implicació heu fet un fantàstic treball en equip.

Petits i grans hem quedat ben bocabadats amb aquest regal que engrandeix el nostre patrimoni cultural. Moltes gràcies!

1. Jany Souza

Gràcies a vosaltres per donar-me l’oportunitat d’ensenyar la meva feina de manualitats tot fent el capgròs. Agraeixo la col·laboració de l’Elena amb el maquillatge i a la Sol amb la roba. Estem molt agraïdes per participar d’aquest projecte tan bonic amb l’escola Marina.

2. Vanesa

Jany muchísimas gracias por el gran trabajo que has realizado, por todas las horas, días, meses invertidos gratuitamente, solo para ver a nuestros hijos sonreír. Roc está encantado y emocionado con el rey carnestoltes. Elena, eres una crack en todos los sentidos!!