Calaixos d’aprenentatge a 3r i 4t

Són una nova manera de treballar. Anem actualitzant i modernitzant les metodologies de treball a l’aula per fomentar les competències que necessitaran els/les alumnes quan acabin l’escolarització obligatòria. I a més, fem que el procés d’aprenentatge sigui més atractiu i significatiu per a ells.

Els alumnes tenen una capsa on troben les tasques que han d’anar realitzant de manera individual. Dins de cada capsa, troben les instruccions que han d’anar seguint, i també tot el material que necessiten.

Són una proposta de treball que provoca curiositat i proposa reptes, donant suficient temps per a poder anar investigant i reflexionant, per tal d’ajudar als nens i nenes a anar construint els seus aprenentatges. Són propostes engrescadores amb respostes obertes que fomenten l’autonomia i actituds positives.