Menjador escolar

Servei de menjador

El temps de menjador és una part important del dia que cal atendre amb molta cura. És bàsic que els nens i nenes disposin de temps i tranquil·litat per menjar i descansar abans de continuar amb la jornada.

Els infants d’Infantil 3 i Infantil 4 descansen després de dinar, en llits, a les seves aules.

La comunicació amb el servei de menjador la podeu fer mitjançant la llibreta o agenda de l’alumne.

El servei de menjador l’organitza l’empresa 7 i tria, que elabora el dinar a la cuina de l’escola i disposa d’un equip de monitors i monitores per atendre els vostres fills. Podreu conèixer el personal de menjador que atendrà els vostres fills i filles el dia de la reunió de curs, així com el funcionament d’aquest servei.

L’escola compta amb cuina pròpia. Tot seguit podeu consultar els menús de cada mes:

MONITORS/ES MENJADOR CURS 2023-2024 (pendent d’actualització)
Coordinadora Yolanda Rodríguez
6è A Mari Carmen Manzanera
6è B Maria Martí
Cuina

Núria Bonancia, Sílvia Calabia, Sonia Huguet i Susanna Oller.