Setmana Bio a l’escola. Edició virtual

La Setmana Bio a l’escola és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant un programa d’activitats específiques.

Cada any celebrem aquest dia fent una jornada de Portes Obertes a l’hort de l’escola.

A partir d’avui, els infants de l’escola aniran a visitar l’hort i veure la feina que han fet els nens i nenes de 5è.

Primer de tot, van haver de netejar i treure totes les males herbes. Després van posar fems de cavall per deixar la terra preparada i ben airejada. A l’aula, en petits grups, van informar-se sobre els tipus de conreu i van decidir fer el següent:

• Agafar les faves que vam deixar assecant l’any passat i posar-les en remull. Un cop hidratades, les van plantar.
  • Comprar planter d’enciams, cebes, pèsols i coliflors.

Malauradament, per la situació actual, no serà possible que les famílies pugueu venir a veure l’hort de manera presencial. Malgrat tot, us deixem algunes fotografies tot seguit perquè pugueu veure la feina feta.

Finalment, us animem perquè participeu de les activitats virtuals i sortejos que es realitzen aquest any. Trobareu més informació a aquest enllaç. Setmana Bio