Gràcies per la vostra col·laboració

Moltes gràcies, famílies per la vostra implicació i col·laboració amb la recollida d’urgència de mantes, edredons, sacs de dormir i tendes d’acampada per als refugiats de Lesbos que, actualment, estan patint  les conseqüències de l’onada de fred persistent durant aquests dies.

Gràcies percartell-campanya-lesbos-1 la vostra sensibilitat i la rapidesa amb què heu donat resposta a la crida feta per l’Escola Marina, des de la Comissió de Solidaritat.

Un cop més, volem agrair a tota la comunitat el fet de ser sempre presents i solidaris amb aquells que més ho necessiten.

Tot el material recollit s’ha fet arribar a l’Escola Marinada, del Masnou, i, des d’allà, l’organització corresponent ha fet l’enviament cap a la zona afectada.

Comissió de solidaritat