EXPERTS RECOMANEN…

Arreu  trobem expertes i experts en temes diferents relacionats amb l’educació dels nostres alumnes, les vostres filles i fills. Si us serveix us orientem:

ALIMENTACIÓ.

ELS LÍMITS
L‘AUTORITAT: Alba Castellví: És sociòloga, educadora i mediadora de conflictes.

EDUCAR SENSE CRIDAR: Alba Castellví.

LES EINES TECNOLÒGIQUES
SOM MODELS: Adam Alter: És professor de Psicologia en la Stern School of Business de la Universidat de Nova York. Les seves últimes investigacions s’han centrat en les addiccions del comportament, un nou concepte que equipara les addiccions al móbil, televisió, videojocs, etc.— i les seves conseqüències, fins i tot el síndrome d’abstinència—a les addicciones a las drogues o l’alcohol.

L’AUTONOMIA

L’AUTOCONFIANÇA: David Bueno Doctor en biologia i professor i investigador de la Secció de Genètica Biomèdica, Evolutiva i del Desenvolupament de la Universitat de Barcelona. Des d’octubre de 2019, a més, dirigeix la Càtedra de Neuroeducación UB-EDU1st, la primera a tot el món que es dedica exclusivament a aquesta temàtica.