Colònies P5, 2n i 4t

El passat 18, 19, i 20 d’abril els alumnes de P5, 2n i 4t van anar de colònies a Ca l’Adric de Romanyà. Es van convertir en autèntics indis i personatges de l’antiga Grècia i van poder gaudir d’un entorn immillorable amb un temps fantàstic.… Llegeix més»

Sant Jordi 2018

Com cada any a l’escola hem celebrat la Diada de Sant Jordi conjuntament. Al matí els alumnes i les alumnes de cicle mitjà i de 5è han versionat contes tradicionals i els han representat a infantil i cicle inicial. Mentrestant, els de 6è venien… Llegeix més»

Festa de la natura

El passat divendres 23 de març del 2018 vam celebrar la festa de la Natura. A primera hora vam plantar flors als patis de l’escola. Després d’esmorzar vam realitzar una gimcana per conèixer els arbres i les plantes del nostre entorn. Finalment vam anar… Llegeix més»

Auxiliar de conversa

Bones famílies,
Ja sabeu que aquest curs 17/18 disposem d’una auxiliar de conversa que ens facilita l’AMPA de l’escola.
Des del mes d’octubre, la Catriona, venia dos dies a la setmana a l’escola i passava una estona per tots els cursos. Però des del  Febrer,  ja ve… Llegeix més»

Ajuts per Desplaçament

Benvolguda família,
Us comuniquem que, per al curs escolar 2017-2018, el Consell Comarcal del Baix Empordà ha publicat les bases reguladores de la convocatòria per a l’atorgament d’ajuts econòmics individuals de desplaçament a l’alumnat escolaritzat en els nivells d’ensenyament obligatori i de segon cicle d’educació infantil… Llegeix més»