Comiat dels alumnes de 6è.

El dia 22 de juny després de la gimcana, van acomiadar els nostres 12 alumnes de 6è. Vam recordar el seu pas per l’escola i la seva tutora els hi va dedicar un petit escrit a cada un. Se’ls hi va fer entrega d’un diploma i… Llegeix més»

Un altre Premi: Premis Baldiritza’t

Tenim una altra bona notícia, amb el Projecte LLegenTIC de les Gavarres se’ns ha concedit el Premi Baldiritza’t en l’apartat de diversos nivells (tota l’escola).
El diumenge 3 de juny, uns quants mestres de l’escola, anirem al Teatre Nacional de Catalunya a recollir el premi, que… Llegeix més»

Rodajoc a la Bisbal

El  dimecres 16 de maig els alumnes de 3r de l’escola vam anar al Rodajoc de la Bisbal.
El Rodajoc és una trobada amb altres alumnes de 3r de diverses escoles de la Bisbal i rodalies. Durant tot un mati juguem a 12 jocs diferents i… Llegeix més»