Carnestoltes 2018

Avui ha vingut la Reina Carnestoltes i hem fet la desfilada de disfresses relacionades amb jocs.
P3 de Parxís, P4 d’Uno, P5 de Dòmino, 1r d’Aranyes, 2n Comecocos i Pacman, 3r Minecraft, 4t de Mario Bros, 5è de Qui és qui i 6è de Tetris.
Us deixem… Llegeix més»

DIA DE LA PAU

Avui 30 de Gener hem celebrat el dia de la Pau a l’escola. Els delegats van decidir fer un gran colom entre tots els nens i nenes i avui hem fet el trencaclosques.
Després l’hem penjat a la façana i finalment hem cantat la cançó el… Llegeix més»

Patge Reial

Fotografies de la visita del Patge Reial (22.12.2017)
                                                                    Llegeix més»

Festa de Nadal 2017. Fira Solidària.

El passat 15 de desembre  de 2017 l’Escola El Rodonell va realitzar l’activitat de Nadal. Aquest any hem realitzat una fira solidària, amb paradetes de l’articles realitzats pels alumnes (postals, fanalets, decoració de nadal….). Els guanys recaptats aniran destinats a la Marató de TV3 i… Llegeix més»