Un altre Premi: Premis Baldiritza’t

Tenim una altra bona notícia, amb el Projecte LLegenTIC de les Gavarres se’ns ha concedit el Premi Baldiritza’t en l’apartat de diversos nivells (tota l’escola).
El diumenge 3 de juny, uns quants mestres de l’escola, anirem al Teatre Nacional de Catalunya a recollir el premi, que… Llegeix més»

Rodajoc a la Bisbal

El  dimecres 16 de maig els alumnes de 3r de l’escola vam anar al Rodajoc de la Bisbal.
El Rodajoc és una trobada amb altres alumnes de 3r de diverses escoles de la Bisbal i rodalies. Durant tot un mati juguem a 12 jocs diferents i… Llegeix més»

Colònies P5, 2n i 4t

El passat 18, 19, i 20 d’abril els alumnes de P5, 2n i 4t van anar de colònies a Ca l’Adric de Romanyà. Es van convertir en autèntics indis i personatges de l’antiga Grècia i van poder gaudir d’un entorn immillorable amb un temps fantàstic.… Llegeix més»

Sant Jordi 2018