Menjador escolar 🍽

El servei de menjador és gestionat per l’empresa contractada per l’ajuntament (la mateixa per tot Terrassa) amb el seguiment global del Consell Escolar Municipal que fixa cada any el preu del menú d’acord amb la normativa que estableix el Departament d’Educació. Totes les escoles públiques de Terrassa tenim un acord per oferir el mateix preu a la ciutat.

Actualment l’empresa que es fa càrrec del servei és MEDITERRÀNEA.

L’escola ofereix el servei de menjador a tots/es els/les alumnes que el necessitin. Funciona des de les 12:30 fins les 15h. Es fan dos torns per poder acollir als/les alumnes d’infantil i primària. Un equip de monitors/es s’encarrega de la vigilància i bona marxa del servei sota la supervisió d’una coordinadora. L’equip, tant de cuina com de monitors/es, és el mateix des de fa uns anys, i això permet, encara més, oferir un servei de millor qualitat.

Es fa seguiment directe del funcionament del menjador des del centre per part d’una comissió de menjador formada per representants de l’empresa, de les famílies, dels docents i de l’equip directiu.

COORDINADORA DE MENJADOR:

Tel. 610 61 53 43 (11:15-15h)

col.abatmercet@mediterranea-group.com

OFICINES:

Tel. 697 57 07 39 (9-17h)

oficinaterrassa@mediterranea-group.com

COMPRA DE TIQUETS ESPORÀDICS: Raval de Montserrat 22, entresol A (9-13h / 15-17h)

maig_menú

maig_menú especial