Comiats

Avui, gran matí, hem acomiadat als nens i les nenes de 6è. També li hem dedicat una cançó a la Isabel Garcia en el seu últim dia d’escola, ja que es jubila.

Us trobarem molt a faltar a tots!

Educació vial 4tB

Durant el curs hem fet dues activitats relacionades amb l’educació vial. En la primera van venir policies a fer-nos una xerrada i en la segona vam anar amb autobús fins a la policia local de Martorell i vam poder visitar les instal·lacions.

Tarda en família 4t

Què contents estem que vinguéssiu a compartir una tarda amb nosaltres! Nosaltres ens ho vam passar molt bé! Aquí us deixem un recull de la tarda! Us hi esperem l’any vinent!

Hi ha dos vídeos, un de 4t A i un de 4t B, cliqueu el vostre.

Fundació Alicia 3r

Els alumnes de 3r hem anat a la Fundació Alícia a fer un taller on hem experimentat amb cuina i ciència. Ens ho hem passat molt bé i hem après que amb  la barreja de certs components podem crear aliments molt divertits i bons!

També hem visitat el Monestir de Sant Benet, un monestir de més de 1.000 anys! Ens han explicat com vivien els monjos, ha estat molt interessant!

A continuació teniu dos vídeos. Un és el de 3r A  i l’altre el de 3r B.