Reunions de Pares

Ja tenim les dates de les reunions de pares! Us hi esperem!

1r i 2n DIJOUS 20 DE SETEMBRE A LES 17:00 h
3r i 4t DIMARTS 25 DE SETEMBRE A LES 16:45 h
5è i 6è DIMECRES 26 DE SETEMBRE A LES 16:45 h
P4 i P5 DIMARTS 2 D’OCTUBRE A LES 17:00 h
P3 DIJOUS 25 D’OCTUBRE A LES 17:00 h

A 1rB ens expliquen un conte

A la classe de 1rB, la darrera setmana de curs ens ha vingut a visitar la Vanessa, la mare del Roger Jiménez.

Ens ha explicat un conte que tenia com a conclusió que cadascú és diferent i cal que sigui tal i com és.

Moltes gràcies Vanessa! Ens ha agradat molt el conte que ens has explicat!!!

(Clicant a la següent imatge accedireu a l’àlbum de fotografies)

Sortida de 4t al riu Anoia

La setmana passada els alumnes de 4t vam fer una sortida pel riu Anoia, on vam poder analitzar la temperatura de l’aigua, la transparència d’aquesta, la velocitat del corrent del riu, entre d’altres coses.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

Si voleu veure les imatges clicant a la imatge accedireu a la galeria.

Experiments a 2nB

La passada setmana els alumnes de 2nB van tenir l’oportunitat de viure una tarda d’experiments. Els pares d’en Mario van venir a l’aula a fer ciència i compartir amb nosaltres els seus coneixements. Va ser una tarda molt divertida ja que la ciència ens encanta!

Estem molt agraïts per aquesta activitat i volem animar a altres pares a que també comparteixin amb nosaltres els seus coneixements.

(Clicant a la següent imatge accedireu a l’àlbum de fotografies)

1r al Cosmocaixa!

El passat dijous 23 de maig els alumnes de primer van anar a passar el dia al Cosmocaixa. Van visitar el museu i van fer l’activitat Clik, on van experimentar amb la ciència ells mateixos.

S’ho van passar molt bé!

(clicant a la següent imatge accedireu a l’àlbum de fotografies)

P3 A LA GRANJA DE CAN MONTCAU

Els nens i les nenes de P3A i P3B hem anat a la Granja de Can Montcau. Hem vist molts animals, ànecs, rucs, cavalls, vaques, ovelles, pollets, conills, porcs, cabretes,…els hem tocat, els hem donat de menjar i hem après moltes coses sobre ells.

Ens ho hem passat genial, aquí teniu un recull de fotografies, però en tenim moltes més.