Taller de bastons a 3r

Els alumnes de 3r hem realitzat un taller sobre el ball de bastons. Ha vingut la colla de bastoners de Martorell a ensenyar-nos a ballar-ho. Ens ha agradat molt conèixer aquest tipus de ball.

Moltes gràcies a la Mercè i a tots els que vau venir per ensenyar-nos.

Gegants a 3r

Fa unes setmanes van venir a l’escola dos dels gegants de Martorell, el Llobregat i l’Anoia. Vam poder posar-nos-hi dins i fer un petit tomb. Abans però vam aprendre a posar-nos la faixa per protegir-nos les lumbars.

Gràcies Àngels per la teva dedicació, el teu temps i per fer-ho possible. Ens va encantar!

Sortida P4 i P5 LAB 0_6

A l’escola donem valor a l’aprenentatge a través de l’experimentació. I per això des de l’etapa d’educació infantil els alumnes aprenen en el nostre espai d’experimentació a fer hipòtesis i contrastar-les a través de l’assaig i la manipulació per finalment arribar a unes conclusions i fer un aprenentatge per ells mateixos.

El LAB 0_6 és un espai on els nostres alumnes han pogut gaudir d’un ventall ampli de propostes d’experimentació.