L’Oliclack! Un èxit a l’escola

El reciclatge de l’oli usat al centre s’ha convertit en tot un èxit des de la implantació del projecte a la nostra escola.

Ja fa un parell d’anys que estem col·laborant amb el projecte oliclack, basat en el reciclatge de l’oli usat a nivell domèstic.

Des de l’escola creiem fermament en voler seguir contribuint a fer d’aquest món un espai més net i més saludable per tots, ja que un litre d’oli pot arribar a contaminar milions de litres d’aigua potable, per això neix aquest projecte per conscienciar a la societat d’aquest problema.

Al centre s’ha creat la figura de l’ecodelegat, on un alumne de cada classe, un cop per setmana (els dijous) s’ajunten i a la porta del centre reparteixen les ampolles buides de l’oli per tal que tant pares i altres alumnes reciclin.

Aquest projecte està sent tot un èxit, i si voleu saber més informació us adjuntem l’adreça web!

Gràcies per seguir col·laborant!

oliclack