L’HORT PROGRESSA!

Els nens i nenes de 2n són els encarregats, enguany, de la cura i el manteniment de l’hort escolar.

Al llarg del segon trimestre l’alumnat de 2n ha fet un treball intensiu d’estudi i anàlisi de les particularitats de la zona de cultiu, de les eines de treball, de les hortalisses i de les característiques i necessitats vitals de les plantes en general.

Gràcies a tot aquest treball han estat capaços de fer una tria de les hortalisses més adients a cultivar a les nostres taules de cultiu, a l’hora que han aplicat el mètode científic en la investigació dels procesos de germinació, nutrició i reproducció de les plantes. Així mateix, l’alumnat de 2n ha aprofitat aquest repte encomanat, de cultivar a l’hort, per a treballar altres aspectes vinculats amb les matemàtiques (mitjançant la reflexió sobre el pressupost inicial), la llengua (en els processos de redacció de definicions o textos instructius), la plàstica (il·lustració i dibuix al natural, modelatge de flors…) o la música.

A hores d’ara, amb la primavera a tot color, tenim ja el nostre hortet ben maco i florit i disposem dels coneixements necessaris per a tenir-ne cura tot el que queda de curs.

Som-hi!