DEURES ESTIU PELS ALUMNES QUE MARXEN A L’INSTITUT

Benvolguts alumnes i famílies de 6è,

En aquest article trobareu les indicacions per realitzar els deures d’estiu que caldrà entregar durant els primers dies a l’institut el curs vinent.

Aquestes tasques són obligatòries per aquells alumnes que no hagin superat satisfactòriament les competències bàsiques, o alguna de les àrees avaluades. Per la resta dels alumnes, són tasques recomanades i que considerem molt important fer-ne algunes per tal de repassar durant l’estiu els coneixements adquirits al llarg de la primària.

En el següent l’enllaç trobareu aquesta informació detallada sobre quin tipus de deures són i com s’han de realitzar.

A classe ja hem estat parlant aquest últims dies d’aquests deures, i inclús ja alguns alumnes se’ls han guardat als seus respectius PEN Drive’s, així doncs aprofiteu també amb els vostres fills anar-los comentant per si en teniu algun dubte.

Per aquells alumnes que no hagin superat les competències, o alguna de les seves àrees, hauran de presentar unes 10 activitats realitzades per matèria en format dossier amb portada i índex.

Per aquells alumnes que vulguin fer-ne algunes a mode de recomanació us animem a fer-ne unes 4 o 5 per cada matèria.

Com podreu comprovar hi ha activitats de molts tipus, per fer en diferents moments, i sobretot perquè no siguin ni feixugues ni avorrides. Planifiqueu-vos bé, feu-vos un horari, i treballeu una mica cada dia i llegiu per gaudir de la lectura.

Tot l’equip docent de l’escola us desitja unes bones vacances i que tingueu una bona entrada a l’institut.

Atentament,

Tutores i tutor de 6è