El Nostre Hort

Aquest curs farem un hort fantàstic,portem un parell de setmanes preparant-lo i muntant les parades, separant-les i mesurant la distància entre elles. Ara ja ho hem plantat tot, faves, pèsols,cebes,alls,carxofes,espinacs,bledes, enciams, cols. Creiem que aquest any tindrem una bona collita, ja que la terra l’han… Llegeix més»

SIMULACRE D’INCENDI A L’ESCOLA

El dimarts 7 de novembre de 2017, l’escola va fer el simulacre d’incendi que realitza una vegada al curs com a mínim.
Aquesta vegada va ser “una mica” més espectacular, ja que tres camions de bombers van arribar fent sonant la sirena i van realitzar tot el simulacre amb nosaltres.
Va resultar un… Llegeix més»

ENS ATUREM A FAVOR DE LA PAU

Avui a l’escola ens hem aturat a les 12h durant quinze minuts, per llegir un manifest per la Pau.
” Els nens i nenes de l’escola i també els mestres, estem reunits per manifestar un desig molt gran i bonic:
VOLEM VIURE EN UN MÓN SENSE VIOLÈNCIA,… Llegeix més»

EL PATI

Ara ja fa unes setmanes que ha començat l’escola i el nostre pati està ple de novetats!!!
Tenim jocs de taula nous,camions, excavadores,gronxadors.
Ara sona música quan recollim.
Totes aquestes propostes han sorgit d’una comissió formada per alumnes i mestres, per tal de continuar dinamitzant els nostres patis.
Llegeix més»

Transport Sostenible

Des de l’escola volem conscienciar als alumnes de la importància de la sostenibilitat i, del risc i conseqüències de les emissions de gasos contaminants a l’atmosfera. A més, som Escola Verda i hem de promoure iniciatives que no contaminin ni malmetin el medi ambient.
Per… Llegeix més»