SORTIDA A ORDAL

El passat dimecres 25 d’abril, els alumnes de cicle inicial de la ZER Subirats, vam anar a fer una ruta pel bosc d’Ordal. Allà la Maria Rosa ens va proposar un joc per a conèixer les plantes, vam fer ioga al mig del bosc, un tapís amb flors i reflexoteràpia amb olis essencials.
Cliqueu a sobre la imatge per veure un recull de les fotos de la sortida.

RACONS DE GEOMETRÍA

Com ja sabeu, els racons de cicle inicial van canviant: es modifiquen, eliminen o s’afegeixen de nous segons el camí d’aprenentatge dels nens i nenes i els continguts que anem treballant. En la segona tanda de racons que fa unes setmanes vam iniciar, hem incorporat dos racons més per treballar la geometria, figures planes i cossos geomètrics. Aquests racons formen part del treball realitzat per l’alumna de pràctiques de la UAB que tenim a Pins i Alzines, la Sandra. Aquí teniu una mostra de la primera sessió d’aquests racons i les activitats prèvies que vam realitzar per introduir-los. (Cliqueu a sobre la imatge).

TALLER D’ENERGIA SOLAR

Avui 20 d’abril hem estat fent un taller d’energia solar. Aquesta activitat forma part del projecte d’Energies Renovables que els alumnes de cicle superior estem treballant. Ha estat tot un matí que hem après com funciona un forn solar, com fer-lo i quines són els avantatges d’utilitzar aquesta energia neta, molt econòmica i inesgotable. Hem elaborat unes pizzes boníssimes que ens hem menjat amb molt de gust. Cliqueu sobre la imatge

ELS MESTRES GAUDIM DE LES MATEMÀTIQUES

Durant aquest darrer curs els mestres de l’escola i alguns de la ZER ens estem formant en el treball de les matemàtiques manipulatives i vivencials, per poder anar adquirint més conceptes i formes de treballar gaudint de l’aprenentatge matemàtic. Tots aquests aprenentatges ens serveixen per… Llegeix més»

FOTOS DIVERTIDES

Per fer els nous racons de cicle inicial, necessitàvem material. Així, vam dedicar una sessió a fer-nos fotos divertides que aprofitaríem després per treballar als racons. Podreu veure totes les fotos fent clic a la imatge :

SORTIDA AL CRAM

El passat 16 de març els alumnes de cicle inicial de la ZER SUBIRATS vam anar al CRAM. Allà vam poder visitar les instal·lacions, veure algunes de les tortugues en fase de recuperació i vam simular el rescat d’un dofí varat a la platja.
Si feu… Llegeix més»

CANTADA: DÓNA LA NOTA

Aquest cop, amb DÓNA LA NOTA, volem recordar que tant si som nins, nenes, xiquetes, minyons, boixos, dones, noies o al·lots… som PERSONES IGUALS.
Somiem un món on homes i dones ens respectem i tinguem les mateixes oportunitats davant la societat. La millor manera d’aconseguir el… Llegeix més»

Comitiva de Carnaval

Aquest matí ha arribat a l’escola la comitiva de Carnaval!!! Ens ha anunciat que ens espera una setmana plena de gresca i festa.
Llegiu el pregó que han recitat:
COM CADA ANY JA HA TORNAT EL CARNAVAL AMB LA COMITIVA AL DAVANT.
SOM ELS MISSATGERS DE’N CARNESTOLTES, EL… Llegeix més»