MOLT BON ESTIU 🙂

L’escriptor Jaume Cela a l’escola Subirats

El 18 de maig, l’escriptor Jaume Cela, autor dels llibres: El lladre d’ombres; L’herència; Una troballa sorprenent; Hola, Pep!; Set raons per estimar els meus pares; etc., ens ha visitat i ens ha fet passar una molt bona estona.

Els alumnes de Cicle Superior han tingut el privilegi de poder escoltar l’escriptor, així mateix han pogut fer-li moltes preguntes referents a la seva vida literària i, en concret, al llibre El lladre d’ombres, que ha estat un des llibres que els nostres alumnes han llegit durant aquest curs.

Una gran experiència que fa que aprenguem el valor de l’escriptura i el de la lectura.

Cliqueu sobre la imatge per veure més fotografies

Tastacontes Vilafranca 2017

Dissabte, 13 de maig es va celebrar a Vilafranca la 17ena trobada del Tastacontes on la nostra escola hi va participar amb dos contes: un elaborat pels nens i nenes d’Educació Infantil i l’altre elaborat per les nenes i els nens d’Educació Primària.

L’escola agraeix la predisposició a les dues famílies que es van presentar voluntàries per presentar els contes aquell dissabte a la tarda.

Cliqueu sobre la imatge

Fotografies facilitades per Júlia Gil i Olga Gallardo

Sortida al teatre

Avui els nens i nenes d’infantil de l’escola han anat d’excursió al teatre Cal Bolet a veure “Contes Amagats” Del Marcel Gros.

On s’amaguen els contes? Vine a buscar històries que encara no són dins dels llibres per camins fantàstics plens de formes, papers, sons i… Llegeix més»

Taller Escriptura Medieval

Divendres 28 d’abril, els nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior van retrocedir a l’època medieval, aprenent la seva escriptura.

Aquest taller forma part de la commemoració dels 1.100 anys del Castell de Subirats i va ser realitzat per l’empresa Tríade Serveis Culturals i facilitat per l’Ajuntament de Subirats.

ESCRIPTURA MEDIEVAL CS17 from Subirats on Vimeo.

Alliberament de Marietes

El passat divendres dia 28 d’abril vam alliberar 20 marietes adultes al nostre hotel dels insectes. Estem criant aquest invertebrat a l’aula amb l’objectiu de conèixer el seu desenvolupament dins la metamorfosi, però també  té un objectiu ecològic atès que les marietes es mengen el pugó que hi ha a les plantes de l’hort.
Mengeu, mengeu marietes!

Més fotos, clicant la imatge

Xerrada sobre el Castell de Subirats (1.100 anys)

La tarda del 27 d’abril de 2017, els nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior van gaudir d’una mica d’història sobre el Castell de Subirats de la mà d’Anna Mestres (mare de l’escola)

Moltes gràcies a Anna Mestres i a l’Ajuntament de Subirats de part dels nens i nenes i de l’escola per facilitar-nos aquesta xerrada.

Va ser molt interessant.

Taller Animals Invertebrats 16-17

Els alumnes de cicle superior el dimarts dia 18 d’abril van participar molt activament d’un taller dels invertebrats amb l’objectiu de conèixer de més a prop aquest grup d’animals. Aquesta activitat és el preludi de la unitat de treball de coneixement del  medi natural d’aquest darrer trimestre on els invertebrats són els protagonistes dels seus aprenentatges. Va ser un matí ple d’emocions que no ens va deixar indiferents!

Clica sobre la imatge