ESPAIS AGRADABLES A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, fa temps que anem caminant cap a la transformació dels espais i les aules per a que aquests ens acompanyin en la manera de treballar i funcionar.

Us deixem aquí unes fotos d’algunes aules de l’escola i esperem que us agradin tant com a nosaltres.

Mil gràcies per fer-ho possible 😀

Comiat 22-23

Benvolgudes famílies,

Durant el juny del 2023, les famílies de l’alumnat de sisè ens va fer un bonic regal.

Ens va encantar!!

Mil gràcies 😉

INFOESCOLA

El butlletí Infoescola neix per informar la ciutadania de tot allò relacionat amb l’educació des d’una òptica oberta al món.

Els seus principals objectius són: donar a conèixer el servei educatiu d’una forma senzilla i propera; informar sobre els ensenyaments, nous programes, experiències pioneres; explicar de forma clara la gestió de tràmits educatius; contribuir en els debats per aconseguir grans consensos al voltant de l’educació, i oferir consells per a les famílies relacionats amb el projecte compartit d’educar els infants i adolescents. (cliqueu sobre la imatge)

UN MÓN PER LES PERSONES

Benvolgudes famílies,
Després de l’experiència de l’any passat amb els Lexu’s, trobem molt enriquidor compartir una estona amb músics a l’escola. Els músics aporten una visió del món molt positiva i alhora convida als alumnes a deixar de banda la vergonya i gaudir de cantar… Llegeix més»

Protegit: Colònies Escola

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Transport Sostenible

Des de l’escola volem conscienciar als alumnes de la importància de la sostenibilitat i, del risc i conseqüències de les emissions de gasos contaminants a l’atmosfera. A més, som Escola Verda i hem de promoure iniciatives que no contaminin ni malmetin el medi ambient.
Per… Llegeix més»