Transport Sostenible

bicis2

Des de l’escola volem conscienciar als alumnes de la importància de la sostenibilitat i, del risc i conseqüències de les emissions de gasos contaminants a l’atmosfera. A més, som Escola Verda i hem de promoure iniciatives que no contaminin ni malmetin el medi ambient.

Per aquest motiu volem motivar perquè s’utilitzi el transport sostenible a tots aquells alumnes que tinguin l’opció de fer-nen ús.

Així doncs, hem decidit instal·lar dos aparca bicis i/o aparca patinets a l’interior de l’escola per a que els vostres fills/es pugin venir al centre amb aquest tipus de transport i estiguin ben tranquils per la seguretat dels seus vehicles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *