REUNIONS DE CICLE:

CICLE SUPERIOR Dilluns, 8 d’octubre  Codonyers
HORA: 17:15h        Aula d’acollida per les famílies que ho necessitin

ELS MESTRES GAUDIM DE LES MATEMÀTIQUES

Durant aquest darrer curs els mestres de l’escola i alguns de la ZER ens estem formant en el treball de les matemàtiques manipulatives i vivencials, per poder anar adquirint més conceptes i formes de treballar gaudint de l’aprenentatge matemàtic. Tots aquests aprenentatges ens serveixen per… Llegeix més»

CANTADA: DÓNA LA NOTA

Aquest cop, amb DÓNA LA NOTA, volem recordar que tant si som nins, nenes, xiquetes, minyons, boixos, dones, noies o al·lots… som PERSONES IGUALS.
Somiem un món on homes i dones ens respectem i tinguem les mateixes oportunitats davant la societat. La millor manera d’aconseguir el… Llegeix més»

UN MÓN PER LES PERSONES

Benvolgudes famílies,
Després de l’experiència de l’any passat amb els Lexu’s, trobem molt enriquidor compartir una estona amb músics a l’escola. Els músics aporten una visió del món molt positiva i alhora convida als alumnes a deixar de banda la vergonya i gaudir de cantar… Llegeix més»

Protegit: Colònies Escola

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Transport Sostenible

Des de l’escola volem conscienciar als alumnes de la importància de la sostenibilitat i, del risc i conseqüències de les emissions de gasos contaminants a l’atmosfera. A més, som Escola Verda i hem de promoure iniciatives que no contaminin ni malmetin el medi ambient.
Per… Llegeix més»