Un piano a l’Escola Splai

El Concurs Maria Canals (www.mariacanals.cat ) ens ha ofert un piano de cua a l’Escola Splai durant tota una setmana. El Concurs és el degà dels concursos de música a Espanya i se celebra al Palau de la Música des de l’any 1954. El concurs vol ajudar als joves intèrprets de tot el món que es volen dedicar professionalment al piano, i que vol acostar la música i promoure la pràctica musical entre tothom.

El projecte consisteix en el següent:

-durant una setmana el piano està a l’escola.

-durant el pati els nens i nenes poden tocar el piano, fer-lo sonar, experimentar…, com un joc més a fer a l’hora d’esbarjo

-durant la setmana, les classes de música es fan al piano, i els nens hi van, el miren, l’escolten i el toquen.

-a les tardes, el piano estigui també a disposició de les famílies quan vénen a buscar els nens.

Si voleu llegir més sobre aquesta activitat, podeu fer clic al següent enllaç del “Bloc de Música” de l’Escola Splai:

1. Mare de primer

Molt bona iniciativa, que els nens i nenes de l’escola puguin experimentar una altra forma d’aquest concurs. La meva filla em va comentar que la seva classe va ser convidada a presenciar la interpretació d’una cançó i li va agradar molt.