Íker Mateos, Biel Romero i Marc Zapater, Segons de Catalunya al Concurs d’anglès “The FONIX 2018”

Els alumnes de 6è de primària de l’Escola Splai: Marc Zapater, Biel Romero i Iker Mateos, han assolit el segon lloc entre els a l’11è Concurs d’anglès interescolar “The Fonix” a la categoria de 5è i 6è de primària.

Aquí teniu el vídeo de la seva actuació a la gran final del dia 26 de maig al mati:

La seva actuació en anglès ha obtingut la segona posició final. El jurat estava composat per professorat de Cambridge, personal del Departament d’Educació, el portal Netlanguages i International House.
Al llarg del matí van tenir la oportunitat de participar en diversos events: Escape Room, Who wants to be a millionaire, i es van proclamar Campions de Catalunya de Kahoot obtenint la millor puntuació de tots els participants!!!

En unes setmanes es retransmetrà l’acte en diferit per LA XARXA televisió, ja us informarem properament.

Els alumnes han fet una feina excepcional i tot el personal docent de l’Escola Splai està molt content per vosaltres!! Sou excepcionals !!

Ara toca la millor part, gaudir del premi: un cap de setmana per a ells i dos acompanyants a una casa de colònies de qualsevol lloc de Catalunya i un curs d’anglès online.

Moltes felicitats a tots !!