Proposta musical especial Cantata de 4t

La proposta musical que us fem per aquesta setmana és un clàssic dels Beatles

HERE COMES THE SUN

Catapult | “Here Comes the Sun” Was an Anthem of Hope, Now It's a

Aquest divendres dia 12 d’abril les alumnes de 4t participaran a la cantata escolar de Rubí, i sense que us volguem fer cap “spoiler” potser us sonarà aquesta cançó.

Nova proposta musical

Us presentem la nova proposta musical que, aquests dies, ens servirà per fer les entrades i sortides de l’escola.

Es tracta d’una cançó titulada “flor de primavera” de La Troba Kung-fú. Una tranquil·la rumba acompanyada pel so de l’acordió

Us animem a conèixer a Joan Garriga, compositor, cantant , acordionista i creador de moltes cançons i espectacles.

Joan Garriga: "Los gitanos me lo han enseñado todo"

44è CROS ESCOLAR DE RUBÍ

Estimades famílies,

El proper diumenge, 14 d’abril de 2024 es celebrarà el 44è Cros Escolar de Rubí (Can Rosés). Aquesta activitat és de caire no col·legial; per tant, la participació no és obligatòria, però sí recomanable. Recordeu que en no ser de caire col·legial la responsabilitat serà sempre de la família.

Recordem que els/les alumnes que poden participar són els de 1r a 6è de Primària.

En cas que el/la vostre/a fill/a hi vulgui participar, haurà de realitzar la inscripció la pròpia família omplint el formulari en línia que us deixem en el següent enllaç:

Enllaç d’inscripció

Data límit d’inscripció DIMECRES DIA 10 D’ABRIL. Recordeu apuntar-vos com a Escola Ramon Llull.

Salutacions Cordials

Professorat d’Educació Física

Sistema de sonorització musical

Haureu notat que hem fet un canvi a les entrades i sortides de l’escola.

Hem estrenat un sistema de sonorització musical per substituir el so del timbre.

Aniran sonant diferents músiques amb propostes pedagògiques que fem a l’escola

Sia - Unstoppable | New Music - CONVERSATIONS ABOUT HER

CARNESTOLTES 2024

Un any més ha arribat a l’escola el Rei Carnestoltes, amb una setmana de disbauxa i diversió per a tothom. Han estat uns dies de gresca amb les consignes que l’alumnat de 6è ens havia preparat. A més a cada nivell hem gaudit amb les activitats que tot el professorat havia organitzat per acabar de gaudir de la festa.

Finalment vam poder gaudir de totes les disfresses durant tot el dia i que després per la tarda vam mostrar a tothom amb la rua que vam fer per fora de l’escola.

Tothom s’ho va passar molt bé i us convidem a comprovar-ho veient les magnífiques fotos i vídeos de cada nivell i també de tota l’escola.

Recordeu que per veure les fotos i els vídeos heu d’anar a l’apartat “fotos i vídeos” – “Festes Escolars” i accedir amb la contrasenya. Després busqueu el curs 23-24 i gaudiu del reportatge.

Gràcies a tothom i fins al Carnestoltes vinent.