5è. L’artista va a l’escola!

Els alumnes i les alumnes de cinquè al segon trimestre vam realitzar un projecte amb la Sílvia Iturria i la Thais Salvat. El projecte porta per títol en família i consisteix a recrear una petita part de casa amb fotos de diferents membres de la família. Ha estat un treball de recerca familiar on hem descobert com eren els nostres avantpassats i familiars de petits. El treball està inspirat en l’obra de l’artista Moira Ricci i va estar exposat al passadís de l’escola durant el segon trimestre. Aquí us deixem un enllaç amb un vídeo que vam filmar del procés i del resultat final. Els treballs es quedaran a l’escola perquè el curs vinent estaran exposats al museu d’art modern de Tarragona. Des d’aquí donar les gràcies a les artistes per tota la feina feta hem après a mirar l’art des d’una altra perspectiva!

Cliqueu a aquest enllaç per mirar el vídeo: