Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

0 usuaris registrats connectats.

Comunitat: Jornada de Portes Obertes

Enviada per admin el 23/Feb/2015 - 15:33

Comunitat: Vídeos de Nadal

Enviada per admin el 06/Feb/2015 - 17:05

Ja podeu veure tots els vídeos que faltaven de la festa de Nadal.

Els trobareu a l'apartat corresponent d'aquesta intranet.

També us deixem una mostra de la decoració amb que vam guarnir tota l'escola.

Alumnat: Xerrada pares i mares de P3

Enviada per josep.moneo el 06/Feb/2015 - 12:36

El passat dia 26 de gener es va realitzar la xerrada/tertúlia anual adreçada als pares i mares de l'alumnat de P3, de la mà de les tutores de P3 (la Teresa i la Mercè) i amb la col·laboració de la psicopedagoga del centre.

S’ha parlat sobre aspectes relacionats amb els hàbits, l'alimentació, els horaris, el sistema de treball de la classe....

Alumnat: Projecte de matemàtiques: SOM PETITS ARQUITECTES

Enviada per admin el 03/Feb/2015 - 13:37

Aprofitant les reformes d’enguany al pati de l’escola, els alumnes de 3rB i 3rA ens hem endinsat durant tres setmanes en un projecte de matemàtiques que ens ha tingut d’allò més entretinguts.

Quants centímetres caben dins d’un metre? Què és el perímetre? Quan mesura la nostra classe? I el pati? Què és un plànol i com s’utilitza? Aquestes són algunes de les preguntes que ens hem estat fent aquests dies.

Tot treballant en equips cooperatius i realitzant activitats experimentals, hem gaudit de les matemàtiques i hem comprès la utilitat d’aquestes.

Des d’un primer moment els alumnes eren coneixedors de l’objectiu final del projecte: elaborar un plànol d’arquitecte amb l’equip de treball assignat. Tot i això, abans d’endinsar-nos a elaborar el plànol, hem necessitat d’unes classes per a treballar d’altres continguts, com les unitats de mesura, el perímetre, l’àrea i l’escala numèrica; i una vegada ja els coneixíem els hem pogut aplicar tots i cadascú d’ells a l’elaboració del plànol.

Les mestres han gaudit molt i han decidit repetir experiències com aquestes d’ara en endavant.

Aquí us deixem un recull d’imatges per a que pugueu veure vosaltres mateixos el procés seguit i els resultats obtinguts. Realment són magnífics!

Maria Palou, estudiant en pràctiques del Grau d’educació Primària a l’aula de 3rB.

Hem anat a cantar a la Llar d'Infants La Gavina.

Hem cantat moltes cançons dirigits pel Pep i acompanyats per la Carla al piano.

Nosaltres tocàvem la caixa xinesa i els cascavells. També hem recitat el poema de Nadal: Les joguines.

Els nens i les nenes de la llar d'infants escoltaven i aplaudien perquè hem cantat molt bé i ens ha sortit la veu molt bonica.

Anar a l'escola bressol a cantar ens ha emocionat.

La Cançó de Nadal

Enviada per josep.moneo el 03/Des/2014 - 11:32

Aquesta és la cançó que cantarem tots junts a les representacions de Nadal. Us convidem a aprendre-la i a cantar-la amb nosaltres.

Comunitat: AGENDA 21

Enviada per admin el 27/Nov/2014 - 11:54

El dia 21 d'octubre, uns representants de la comissió agenda 21 van anar a l’Ajuntament a l’acte de firma dels nous convenis amb escoles que s’han afegit al projecte Escoles Sostenibles.

Erem el Dani de sisè A , el Brandon de sisè B i la Daniela de quart B i els professors Jordi i Lluis.

Vam recollir un diploma i jugarem a fer una xarxa d’escoles amb uns cordills de colors i posteriorment enganxàrem uns rètols en uns hexàgons gegants.

Dani sisè A i Daniela quart B

Alumnat: Les Girafes i els Elefants han anat d'excursió a Collserola

Enviada per josep.moneo el 26/Nov/2014 - 12:35

EL PASSAT DIMECRES DIA 19 DE NOVEMBRE, LES GIRAFES I ELS ELEFANTS VAM ANAR D'EXCURSIÓ AL PARC DE COLLSEROLA.

ALLÀ VAM CONÈIXER QUINS TIPUS D’ANIMALS VIUEN AL PARC I ELS TIPUS DE PLANTES I ARBRES QUE  PODEM TROBAR.
VAM OBSERVAR FULLES DE DIFERENTS FORMES: DE NÚVOL, D’AGULLA, D’ESTRELLA I DE PLOMA I A MÉS, VAM PODER SEGUIR UNES PISTES I TROBAR UNES PETJADES DE PORC SENGLAR, GUINEU I PICOT-VERD.

ENS HO VAM PASSAR D'ALLÒ MÉS BÉ!

Podeu veure les fotos a l'apartat corresponent de la intranet.

Alumnat: Hem anat a les mines de Gavà

Enviada per admin el 24/Nov/2014 - 20:56

El dilluns 17 de novembre vam anar a les Mines de Gavà.

Són unes mines prehistòriques, del neolític, on treien variscita. Amb la variscita feien joies que canviaven per tot arreu.

Les mines les van trobar de casualitat quan una excavadora feia obres per construir el barri de Can Tintorer, cap al 1976.

Per visitar les mines ens vam haver de posar un casc; després vam fer un penjoll amb una pedra de talc amb les eines que utilitzaven les habitants de l'època prehistòrica.

En aquest vídeo podeu veure com ho fem. També podeu veure les fotos a l'apartat corresponent de la intranet.

Nens i nenes de 5è

Alumnat: AL MERCAT HI HA DE TOT

Enviada per admin el 19/Nov/2014 - 11:34

Els nens i nenes de primer hem anat al mercat i hem escrit això:

Hi ha nous, castanyes, pipes, avellanes, ametlles i figues.

Hi ha carn de porc, carn de xai, carn de conill, carn de pollastre i ous.

Hi ha llegums.

Hi ha síndria, llimones, raïm, pastanagues, enciams, pebrots, moniatos i cebes.

Hi ha embotits i formatges.

Hi ha menta, infusions, mel, farigola, camamilla i caramels.

Hi ha peix, gambes, crancs, musclos i pop.

VINE AL MERCAT!

Nens i nenes de primer

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Segueix-nos

Mes anterior Març 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
2* 3 4 5
9* 10 11* 12 13 14 15
16* 17 18 19* 20* 21 22
23* 24* 25 26 27* 28 29

Google Apps

Taller meteorologia

Catàleg de la biblioteca

Recull de premsa

Moodle2

No sou usuari/ària del Moodle. Feu clic a l'enllaç Vés al Moodle per activar el teu compte
No estàs matriculat/da a cap curs.

Recomanem

Web feta amb el Zikula