Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

0 usuaris registrats connectats.

NOU LLOC WEB

Enviada per josep.moneo el 18/Mar/2015 - 12:45

A partir del mes de març del 2015 ja no publicarem més entrades en aquest lloc web. Us convidem a visitar el nostre lloc nou:

CLICA AQUÍ PER ANAR AL WEB NOU

Fem la samarreta de Cantània 2015

Enviada per josep.moneo el 06/Mar/2015 - 12:34

Molt important: Aquesta activitat s’ha de fer amb l’ajuda d’un adult.

Hem penjat diferents vídeos que us serviran d’ajuda. Hi ha un cantaire de 4t infiltrat que ja ho ha provat!

Material necessari:

-  Samarreta de cotó blanca

-  Bosses de te negre

-  1-2 litres d'aigua

-  Vinagre

-   Olla, recipient, foc i cullerot per a remoure.

Altres exemples:

Si teniu qualsevol dubte, els nens ens poden fer arribar les vostres preguntes.

Atentament,

Les mestres de Música i Plàstica

Comunitat: PREINSCRIPCIÓ CURS 2015-2016

Enviada per admin el 05/Mar/2015 - 16:00

El proper 10 de març comença el període de preinscripció per al curs 2015-2016.

En aquest enllaç podeu trobar tota la documentació i informació necessària

Comunitat: Jornada de Portes Obertes

Enviada per admin el 23/Feb/2015 - 15:33

Comunitat: Vídeos de Nadal

Enviada per admin el 06/Feb/2015 - 17:05

Ja podeu veure tots els vídeos que faltaven de la festa de Nadal.

Els trobareu a l'apartat corresponent d'aquesta intranet.

També us deixem una mostra de la decoració amb que vam guarnir tota l'escola.

Alumnat: Xerrada pares i mares de P3

Enviada per josep.moneo el 06/Feb/2015 - 12:36

El passat dia 26 de gener es va realitzar la xerrada/tertúlia anual adreçada als pares i mares de l'alumnat de P3, de la mà de les tutores de P3 (la Teresa i la Mercè) i amb la col·laboració de la psicopedagoga del centre.

S’ha parlat sobre aspectes relacionats amb els hàbits, l'alimentació, els horaris, el sistema de treball de la classe....

Alumnat: Projecte de matemàtiques: SOM PETITS ARQUITECTES

Enviada per admin el 03/Feb/2015 - 13:37

Aprofitant les reformes d’enguany al pati de l’escola, els alumnes de 3rB i 3rA ens hem endinsat durant tres setmanes en un projecte de matemàtiques que ens ha tingut d’allò més entretinguts.

Quants centímetres caben dins d’un metre? Què és el perímetre? Quan mesura la nostra classe? I el pati? Què és un plànol i com s’utilitza? Aquestes són algunes de les preguntes que ens hem estat fent aquests dies.

Tot treballant en equips cooperatius i realitzant activitats experimentals, hem gaudit de les matemàtiques i hem comprès la utilitat d’aquestes.

Des d’un primer moment els alumnes eren coneixedors de l’objectiu final del projecte: elaborar un plànol d’arquitecte amb l’equip de treball assignat. Tot i això, abans d’endinsar-nos a elaborar el plànol, hem necessitat d’unes classes per a treballar d’altres continguts, com les unitats de mesura, el perímetre, l’àrea i l’escala numèrica; i una vegada ja els coneixíem els hem pogut aplicar tots i cadascú d’ells a l’elaboració del plànol.

Les mestres han gaudit molt i han decidit repetir experiències com aquestes d’ara en endavant.

Aquí us deixem un recull d’imatges per a que pugueu veure vosaltres mateixos el procés seguit i els resultats obtinguts. Realment són magnífics!

Maria Palou, estudiant en pràctiques del Grau d’educació Primària a l’aula de 3rB.

Hem anat a cantar a la Llar d'Infants La Gavina.

Hem cantat moltes cançons dirigits pel Pep i acompanyats per la Carla al piano.

Nosaltres tocàvem la caixa xinesa i els cascavells. També hem recitat el poema de Nadal: Les joguines.

Els nens i les nenes de la llar d'infants escoltaven i aplaudien perquè hem cantat molt bé i ens ha sortit la veu molt bonica.

Anar a l'escola bressol a cantar ens ha emocionat.

La Cançó de Nadal

Enviada per josep.moneo el 03/Des/2014 - 11:32

Aquesta és la cançó que cantarem tots junts a les representacions de Nadal. Us convidem a aprendre-la i a cantar-la amb nosaltres.

Comunitat: AGENDA 21

Enviada per admin el 27/Nov/2014 - 11:54

El dia 21 d'octubre, uns representants de la comissió agenda 21 van anar a l’Ajuntament a l’acte de firma dels nous convenis amb escoles que s’han afegit al projecte Escoles Sostenibles.

Erem el Dani de sisè A , el Brandon de sisè B i la Daniela de quart B i els professors Jordi i Lluis.

Vam recollir un diploma i jugarem a fer una xarxa d’escoles amb uns cordills de colors i posteriorment enganxàrem uns rètols en uns hexàgons gegants.

Dani sisè A i Daniela quart B

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Segueix-nos

Mes anterior Juliol 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

Google Apps

Taller meteorologia

Catàleg de la biblioteca

Recull de premsa

Moodle2

No sou usuari/ària del Moodle. Feu clic a l'enllaç Vés al Moodle per activar el teu compte
No estàs matriculat/da a cap curs.

Recomanem

Web feta amb el Zikula