SCIENCE

Al Cicle Superior fem l’àrea de Ciències Naturals en anglès. L’objectiu principal és millorar la competència en llengua anglesa del nostre alumnat. L’àrea de Ciències Naturals és un bon mitjà d’aprendre l’ idioma d’una manera funcional alhora que consolidem de manera natural aspectes de l’aprenentatge formal de la llengua. A més,  és un àrea de coneixement que resulta motivadora i que facilita l’aprenentatge per la curiositat que desperten els fenòmens que es relacionen amb el nostre entorn.

Treballem en grups cooperatius fent ús de les noves tecnologies de la informació i la comunicació. Els alumnes busquen, seleccionen i tracten la informació amb el suport de la mestra i elaboren presentacions digitals que exposen oralment davant dels seus companys d’aula o d’altres alumnes de l’escola. Potenciem el treball autònom i en equip per tal que desenvolupin habilitats i estratègies que els puguin ser útils per al seu futur personal i professional.

IMG_0234IMG_0241IMG_0240