BEQUES I AJUTS DE MENJADOR CURS 2018-2019

El termini per a la presentació de sol·licituds serà fins el dia 9 de maig de 2018.

Per descarregar aquesta sol·licitud es demana NIF/NIE del sol·licitant que es el pare, mare o tutor legal que va presentar la sol·licitud i el número de identificació de l’alumne (IDALU)

CONCERT DE SANT JORDI

Benvolguts pares, mares, tutors i tutores
Enguany, celebrarem el concert de Sant Jordi a la Sala Pal·ladius el divendres 20 d’abril de 2018 a les 15:00 hores.
Els pares, mares, tutors i tutores esteu convidats a assistir al concert.
EN EL SEGÜENT ENLLAÇ TROBAREU… Llegeix més»

Preincripció

El termini de presentació de sol·licituds previstos per al segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria serà del 13 al 24 d’abril.

Al llarg d’aquests dies actualitzarem la informació sobre el procediment.

Normativa

Decret 10/2012, de 31 de gener, de modificació del Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics.

Hàbits saludables

Els alumnes de 6è d’ E. Primària, han finalitzat els seu primer projecte basat en l’aprenentatge per tasques.
En el següent enllaç podreu trobar la tasca final, han fet un blog on l’objectiu principal és mostrar a tothom que són els hàbits saludables per… Llegeix més»

NICOLAUS 2017

En primer lloc voldríem agrair la col·laboració de totes aquelles persones que generosament han contribuït amb la seva donació amb l’ activitat de reforç escolar que organitza el Centro Vicente Cañas de Cochabamba (Bolívia) per a tots aquells nens de famílies més desfavorides.

Aquest any hem recollit 900€. Gràcies

Els Nicolaus de Pallejà (cantaires de l’ ESC Jacint Verdaguer) han tornat a sortir al carrer a cantar les seves cançons i a oferir i compartir-les amb els avis de les residències de Pallejà i el centre de dia. Fent la visita a les Residències i al Centre de dia els alumnes aprenen el gest altruista de donar el seu temps per als altres.

Aquesta era una tradició molt antiga en què els nens de les escoles públiques escollien
un company perquè fes de bisbetó, durant tot el dia, i sortien a cantar pels carrers del
poble per recollir diners, viandes (menjar) i últimament llaminadures per poder-les
repartir entre ells.

En quan a la tradició de demanar diners, viandes i llaminadures hem decidit, donat que estem a les portes de les festes de Nadal i sempre es fan campanyes de solidaritat per
als més necessitats, enguany la donació dels diners que recollirem els destinarem al
reforç escolar del Centro Vicente Cañas de Cochabamba (Bolívia). És una activitat
extraescolar pensada per alumnes d’ Educació Primària on es dona un espai d’ acollida
als nens/es de les famílies més desfavorides, en aquesta acollida fan reforç escolar i
altres activitats educatives a més d’ assegurar un àpat diari per a cada nen.