Feliç Sant Jordi

L’escola us desitja un feliç Sant Jordi.

Us deixem unes fotos amb tot el que hem fet durant aquest dies. Recordeu que a les 16.30h l’escola està oberta per veure tot el que hem fet! Us hi esperem!

L’escola Joaquim Blume de Sabadell inicia un projecte d’innovació educativa en aliança amb el Centre de Recerca Matemàtica

Barcelona, 5 d’abril de 2018
Avui s’ha presentat a l’escola Miralletes de Barcelona l’extensió del programa “Magnet, aliances per a l’èxit educatiu” (www.magnet.cat), impulsat per la Fundació Jaume Bofill, el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, el Consorci d’Educació de… Llegeix més»

El Rei Carnestoltes i les seves ordres

Avui ha arribat el Rei Carnestoltes i ens ha comunicat les seves ordres! El dimecres haurem de portar el cap decorat: cuetes, barrets, colors, llaços, perruques… i dijous la cara pintada amb colors o dibuixos. El rei no vol maquillatge d’adults vol diversió i color. El… Llegeix més»

Xerrada per a mares i pares Cm i CS sobre L’ús del mòbil i les seves conseqüències

Benvolgudes famílies,

El dimecres 24 de gener de 15.00h a 16.30h hi haurà una xerrada, per a mares i pares de CM i CS, sobre l‘ús dels mòbils i les seves conseqüències en els nens i nenes. Una bona oportunitat per resoldre dubtes i qüestions sobre l’ús que fem d’aquests nous aparells i crear un debat comú sobre com ens afecta en el nostra dia i dia i en el dels nostres fills i filles.

Esperem la vostra assistència.
La direcció

El Nadal a l’escola

El Nadal ha arribat a l’escola. Us deixem fotos de la decoració que els nens i nenes de l’escola han fet.

Recordeu que tornem el dia 8 de gener. Aprofiteu per descansar i gaudir de les vacances! Bones Festes.

La Rosa Fité ens visita!

El dia 18 de desembre la Rosa Fité va venir a l’escola a fer uns tallers de contes. Ens ho vam passar molt bé amb els seus contes i vam aprendre molt! Us deixem un recull de fotos.