El Rei Carnestoltes i les seves ordres

Avui ha arribat el Rei Carnestoltes i ens ha comunicat les seves ordres! El dimecres haurem de portar el cap decorat: cuetes, barrets, colors, llaços, perruques… i dijous la cara pintada amb colors o dibuixos. El rei no vol maquillatge d’adults vol diversió i color. El… Llegeix més»

Xerrada per a mares i pares Cm i CS sobre L’ús del mòbil i les seves conseqüències

Benvolgudes famílies,

El dimecres 24 de gener de 15.00h a 16.30h hi haurà una xerrada, per a mares i pares de CM i CS, sobre l‘ús dels mòbils i les seves conseqüències en els nens i nenes. Una bona oportunitat per resoldre dubtes i qüestions sobre l’ús que fem d’aquests nous aparells i crear un debat comú sobre com ens afecta en el nostra dia i dia i en el dels nostres fills i filles.

Esperem la vostra assistència.
La direcció

El Nadal a l’escola

El Nadal ha arribat a l’escola. Us deixem fotos de la decoració que els nens i nenes de l’escola han fet.

Recordeu que tornem el dia 8 de gener. Aprofiteu per descansar i gaudir de les vacances! Bones Festes.

La Rosa Fité ens visita!

El dia 18 de desembre la Rosa Fité va venir a l’escola a fer uns tallers de contes. Ens ho vam passar molt bé amb els seus contes i vam aprendre molt! Us deixem un recull de fotos.

Dates importants final de trimestre

Benvolgudes famílies,

Us avancem que el dimecres 20 de desembre es faran els concerts de Nadal, al matí primària i a la tarda infantil.

El dijous 21 de desembre no hi haurà activitat escolar ni extraescolars degut a les eleccions.

El divendres 22 de desembre, últim dia del trimestre, és dia lectiu. Recordeu que farem jornada intensiva i l’activitat lectiva acaba a les 13h.

Properament us facilitarem més informació en referència al concert de Nadal.

Ja tenim la nova jaqueta de l’escola!

Benvolgudes famílies,

Us informem que ja està a la venda la nova jaqueta de l’escola a un preu de:

• 16€ per les talles de 3-14 anys
  • 19 € per les talles S i M

Com ja sabeu, la jaqueta és recomanable per anar d’excursió/colònies i per a la classe d’educació física/psicomotricitat juntament amb la samarreta.

Les jaquetes es fan sota comanda.

Preguem a les famílies interessades que demanin les talles desitjades a l’oficina de l’AMPA (cursos de 1r-6è) o directament a les tutores (P3-P5)

Direcció i AMPA de l’Escola Joaquim Blume

Curs gratuït de català

Benvolgudes famílies,

Ens plau informar-vos que el proper divendres començarà el curs de català per a famílies. Aquest curs és gratuït i es farà a la nostra escola tot els divendres de 9 a 10 hores.

Podeu passar a fer la inscripció per secretaria a partir de dilluns. Les places són limitades! Moltes gràcies.

Vaga dimecres 8 de novembre

Benvolgudes famílies,

Tal i com ens ha informat el Departament d’Ensenyament, ens posem en contacte amb vosaltres per tal de comunicar-vos que les organitzacions sindicals IAC, USTEC i CGT han convocat jornada de vaga general en tot l’àmbit territorial de Catalunya el dia 8 de novembre. La vaga va dirigida a tots els treballadors i treballadores del sector públic i privat dins de l’àmbit territorial de Catalunya. A l’escola hi haurà serveis mínims, però NO hi haurà extraescolars ni SEP POST LECTIU de 5è i 6è.

Atentament,
La Direcció