Setmana cultural a P3

Com cada any quan arriba la primavera a l’escola fem la SETMANA CULTURAL. Aquests dies fem un munt d’activitats diferents i divertides.

Resultat d'imatges de setmana cultural 2018

• Dimarts vàrem fer el taller ELS COLORS DE LA NATURA. Vam fer una sortida a la Pineda i allà ens van explicar la importància de la cadena alimentària. Després ens van ensenyar com podem fer pintura amb els pètals de les flors, alcohol, aigua i cola.
  • Dimecres vàrem fer els TALLERS INTERCICLES. Vam fer grups i anàvem passant per tots els tallers:
  1. Taller de CUINA, una BROQUETA DE FRUITA.
  2. CIRCUIT realitzat al pati.
  3. Taller ROSA DE SANT JORDI amb escuma eva, filferro i plastilina.
  4. Taller de COLLARET de pasta de colors.
  • Dijous al matí vàrem fer una sortida a la BIBLIOTECA on l’Àngela ens va explicar un conte i ens va deixar mirar molts llibres. I a la tarda ens vam reunir tots a la sala de psicomotricitat i vam compartir les DANSES i POEMES que hem après per Sant Jordi.
  • Divendres al matí vàrem fer l’INTERCANVI DE CONTES que havíem portat de casa i a la tarda vam anar al cole gran a la CLOENDA DELS JOCS FLORALS.

Resultat d'imatges de sant jordi 2018

Hem treballat molt la llegenda de Sant Jordi, hem fet representacions amb el Ricky i l’Imma, també a psico i dansa, ens agrada moltíssim!!!

Aprofitant que dilluns era el dia de SANT JORDI, vàrem anar a visitar les paradetes de llibres i vam escollir dos contes per la classe.

I per acabar, dimarts va venir a l’escola la policia local. En Fran i en Pedro ens van explicar com hem d’anar pel carrer i la importància d’anar al cotxe en cadireta i ben lligats.

Hem d’agrair a les mames, àvies… la seva col·laboració, sense elles no podríem haver realitzat moltes d’aquestes activitats, MOLTES GRÀCIES!!

Si voleu veure les fotos d’aquests dies, cliqueu a les imatges.