Acollida

De les 7’30 h. fins les 9, a l’edifici del passeig de la Carrerada, hi ha un servei d’acollida d’alumnes de P3 a 6è per les famílies que ho necessitin. Els nens poden entrar en aquest horari en el moment que us calgui, no cal que sigui just a les 7’30, teniu fins les 9 per portar-los.

Aquest servei està administrat per l’APA de l’escola. Es pot fer servir un dia puntual, una temporada, o durant tot el curs.

Els vostres fills seran atesos per monitores, poden prendre l’esmorzar allà i jugar fins que sigui l’hora d’entrar a l’escola.

Les monitores acompanyaran els nens en tot moment, a Infantil els porten a les aules a les 9. A Primària van junts fins a l’edifici Folch i pugen a les classes amb els seus companys.

Més informació

Per a més informació, podeu preguntar al despatx de l’APA situat a l’edifici Folch (carrer Folch i Torres) de 9 a 12 h. o trucant al número 93.863.90.26.