PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

ESCOLA FOLCH I TORRES

Benvolgudes famílies,

– Del 6 al 20 de març de 2024 heu de fer la preinscripció pel curs 2024-2025.

Si voleu que us ajudem a fer-la, contacteu amb nosaltres per telèfon

(93 864 88      85) o per correu electrònic (a8022616@xtec.cat)

– Publicació de l’oferta inicial

Clique a “oferta inicial” per saber el número de places que s’oferten per nivell.

10è CROS ESCOLAR

– Palau-solità i Plegamans-

60 alumnes de l’escola Folch i Torres han participat avui, 17 de març de 2024, en el CROS ESCOLAR organitzat per l’ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Alguns d’ells han aconseguit fer pòdiu!!

Des d’aquí, felicitem a totes les corredores i corredors.

Ho heu fet GENIAL!!!!

Cross escolar | Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

TODAY, MARCH 15, 2024, WE CELEBRATE ENGLISH DAY

Our English Day Logos-English Day Project | Escola Montseny

AQUESTA SETMANA, DE L’11 AL 15 DE MARÇ, ENS ACOMPANYEN MESTRES I ALUMNES D’ITÀLIA (INTERCANVI ERASMUS)

8M Dia Internacional de la Dona – El blog de CIPAIS

DIA DE LA DONA | Espai de salut i benestar per al teu cos i per a la teva ment.

INAGURACIÓ: MUSEU FOLCH I TORRES

Divendres, 1 de març de 2024,  a les 16:30 inagurem el Museu Folch i Torres. No us el perdeu!!

“L’ART ALIMENTA L’ESPERIT”

CARNESTOLTES 2024

Carnestoltes a l'escola | AMPA Sils Jacint Verdaguer

EL SENYOR CARNESTOLTES, EL REI DELS POCA-SOLTES, ENS HA AVANÇAT QUE LA SETMANA DEL 5 AL 9 DE FEBRER A L’ESCOLA FOLCH I TORRES LES SEVES ORDRES HEM DE COMPLIR I, PERQUÈ NINGÚ S’EQUIVOQUI, ENS LES HA DEIXAT PER ESCRIT!!!!

*Cliqueu a l’enllaç per llegir les consignes del carnestoltes

30 DE GENER

DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU !!!!

ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA FOLCH I TORRES VOLEM LA PAU I EXIGIM QUE S’ACABIN ARA MATEIX TOTES  LES GUERRES QUE HI HA AL MÓN !!!!

NO A LA GUERRA…SÍ A LA PAU !!!!

L’ESCOLA FOLCH I TORRES

US DESITJA UN 2024

PLE DE SALUT I LLUM!!

25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

EL 31 D’OCTUBRE ESTEM DE FESTA!

PALAU EN MONIATURA

Benvingut alumnat al nou curs escolar 2023-2024,

Després de les meravelloses vacances d’estiu, és un plaer tornar a veure els vostres somriures i les vostres ganes d’aprendre. Esperem que hagueu tingut temps per descansar, jugar i explorar nous indrets durant les vacances, però mentre recordem els moments fantàstics de l’estiu podem també preparar-nos per abraçar l’emoció d’aprendre, créixer i jugar a l’escola.

Benvingudes/s, petites/s exploradores/s, a l’inici d’un nou i emocionant curs!!

inici de curs – Banc d'imatges

Gimcamàtica

Com cada curs totes les comunitats fem una gimcamàtica. La comunitat de grans va decidir que el fil conductor fos de pirates, la intenció era fer més dinàmiques i divertides les proves matemàtiques que havien de superar per trobar el tresor dels cofres. Tot un… Llegeix més»

Anem al museu Caixafòrum!

Bon dia famílies!
L’alumnat de 5è i 6è va gaudir de dues visites dinamitzades al museu Caixafòrum, a Barcelona.
Vam descobrir tots els secrets d’espies i detectius a l’exposició “TOP SECRET” i, després, vam fer un recorregut coneixent diferents divinitats i personatges històrics femenins a l’exposició “VENERADES… Llegeix més»

HORT I5 – FEBRER 24

Hola famílies,
Aquest mes de febrer, com els anteriors, hem tingut cura del nostre hort i, després de conrear durant molts mesos la paciència, comprovem que amb les nostres atencions les hortalisses s’han fet grans i vigoroses.
I com passa quan hi ha gana ja hem començat… Llegeix més»

Maria Víctor

L’altre dia l’alumnat de 4t va rebre la visita del fill de la Maria Víctor, el Jordi, per explicar-nos la vida de la seva mare, un referent molt important de l’atletisme del nostre poble Palau Solità i Plegamans.

L’HORT DE PRIMER

Continuem fent feina en el nostre hort.
Els enciams i les cebes creixen d’allò més bé, en canvi, les mongeteres estan patint molt. Hem hagut de treure dues mongeteres que s’havien assecat.
Per portar un control de les plantes que teníem, tenim i tindrem, hem decidit fer un plànol… Llegeix més»

Llegim junts!

Bon dia famílies!
El passat divendres el grup de 5è va rebre una visita molt especial…els nostres fillols/es d’I5 van venir a la nostra classe per a llegir plegats un conte que ells havíen triat. Va ser una trobada molt relaxada que va servir per acostar… Llegeix més»

SORTIDA AL MUSEU TÀPIES (BARCELONA)

Aquesta setmana l’alumnat de 1r i 2n hem visitat el Museu Tàpies de Barcelona.
Al museu hem pogut veure obres d’Antoni Tàpies i aprendre sobre el procés d’elaboració d’aquestes.
A més, hem pogut passejar pels carrers de Barcelona, visitar la plaça Catalunya o veure la Casa Batlló.
Llegeix més»

Celebrem festes de parla anglesa en Arts and Crafts

Our students are celebrating St. Valentine’s Day in their Arts and Crafts classes.
We celebrate English-speaking festivities during Arts and Crafts time as it provides an opportunity to enhance our students’ cultural awareness while also working on their creativity and different art techniques.
Els nostres alumnes celebren… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE LA RÀDIO

Avui, 13 de febrer, és el Dia Mundial de la Ràdio. Des de l’escola ho hem volgut celebrar participant a l’activitat “100 anys explicant històries”. L’objectiu d’aquesta activitat és explicar, gravar i editar una llegenda o història que tingui a veure amb el teu poble.
Els… Llegeix més»

El dia de la Pau

Per segon any consecutiu l’escola va fer una cursa per la Pau 🕊. Els i les mestres amb l’alumnat i les famílies col•laboren en la cursa i en la creació d’una mural reivindicant que el dia de la Pau arribi de veritat.