UN TASTET D’EXPERINÈCIES

El dia 19 de desembre del trimestre passat, en comptes de portar a casa un àlbum, l’alumnat  de sisè van fer una experiència per a les famílies que la vam titular “Un tastet d’experiències”. Aquesta experiència tenia com a objectiu  explicar breu- ment que vam fer durant el primer trimestre a algunes assignatures:

• Mates: Vam explicar com es feien les àrees i els perímetres i vam posar a prova a les famílies
  • Global scholars: Vam explicar com ens comuniquem amb els nens de la resta del mon.
  • Medi: Vam fer un petita representació de com vivien durant l’edat mitjana, on eren el territoris y les persones d’ aquella època.
  • Llengua: Vam decidir representar dos dels contes de por que havien representat per l’alumnat de tota l’escola durant la castanyada i el

Després l’ alumnat de sisè estàvem molt emocionats pel resultat final.

Finalment van fer una valoració per saber que els havia semblat aquesta nova experiència, i  podem experiència dir que a les famílies els va agradar força.

Captura de pantalla 2017-04-02 a les 20.32.13

Fet per David i Lia