Trobada intercentres Juguem CI

El dijous 11 d’abril, alumnat de diferents escoles de Sant Boi van poder gaudir al Camp de futbol Dani Jarque, d’una jornada de jocs tradicionals organitzada pel seminari de mestres d’educació física de Sant Boi i amb la col·laboració activa de l’alumnat de l’IFE de Camps Blancs que ens va ajudar a dinamitzar totes les estacions de jocs.

Ha estat un projecte d’inclusió molt interessant ja que hem treballat amb alumnes amb necessitats educatives especials associades a una discapacitat intel·lectual lleu o moderada, amb l’objectiu de garantir una veritable inclusió social i un pas cap a la inserció laboral.

L’alumnat de la nostra escola ha gaudit molt i hem valorat molt positivament aquesta jornada per seguir treballant els hàbits saludables i els valors mitjançant l’activitat física.