Taller Aprenem sobre rodes

El divendres l’alumnat de 6è de l’escola Benviure va poder gaudir d’un taller de sensibilització sobre persones amb discapacitat. Aquest taller “Aprenem” va ser a càrrec de membres de la Fundació Aramis on van practicar bàsquet amb cadira de rodes, Goalball, handbikes i un circuit per persones amb dèficit visual.

La Fundació Aramis vol aconseguir que les persones amb discapacitat tinguin els mateixos drets, deures i oportunitats que la resta. Per això pretenen que tothom entengui que han de poder viure d’una forma autònoma en totes les àrees (formació, treball, sense barreres arquitectòniques ni socials, esport, lleure…).

Amb el taller Aprenem l’alumnat practica, es sensibilitza i empatitza  per entendre millor com es viure amb una discapacitat.

La valoració ha estat molt positiva per part de l’alumnat.