PROJECTE EDUCATIU

PROPÒSIT DEL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU

LA MIRADA DELS INFANTS, creant un entorn adequat a les seves necessitats, als seus processos de vida. Amb un ambient agradable i acollidor per on circular amb autonomia i llibertat,  facilitant a l’alumnat propostes d’aprenentatge que estimulin la creativitat i el lliure pensament.

LA CURA DE TOTES LES PERSONES que formen part de la comunitat educativa, atenent les diferents situacions emocionals, especialment del infants, amb la pràctica de l’escolta i el diàleg  respectuós per a fomentar un aprenentatge i una reflexió constant .

PROMOURE ACTITUDS I VALORS DE RESPECTE envers la identitat de gènere i dels diferents models de família. Educar en una societat més justa i respectuosa amb totes les persones, sigui quina sigui la seva expressió afectiva.

UNA ESCOLA PER A TOTHOM, que valora i accepta la diversitat i que s’adapta a les necessitats de cadascú.

LA CURA DE L’ENTORN, aprofitant les possibilitats que ens ofereix la seva ubicació, per conèixer, respectar i estimar el medi natural que ens envolta i fer-ne un ús sostenible.

L’APRENENTATGE COMPETENCIAL, un aprenentatge per a la vida, funcional i experimental amb l’ús habitual de les eines tecnològiques pròpies del s. XXI.

L’ESCOLA PARTICIPATIVA I COMUNITÀRIA. Que té en compte a totes aquelles persones que formen part de la comunitat educativa: serveis educatius, famílies, monitoratge, consergeria, servei de neteja…per emprendre actuacions i prendre decisions.

I manté una relació activa amb les entitats del seu entorn. Centrada en un bon clima i un alt nivell d’implicació.

LA SOCIALITZACIÓ, COOPERACIÓ I SOLIDARITAT, compartint tot allò que tenim al nostre abast amb companys/es i altres persones. Buscant la superació com a persones dins de les capacitats de cadascú i evitant la competitivitat i l’individualisme.

EL RESPECTE A LA DIVERSITAT CULTURAL, mostrant interès pel seu coneixement  i respectant els orígens, creences i costums d’aquelles famílies que provenen d’altres realitats culturals.

LA FORMACIÓ DE L’EQUIP DOCENT viscuda com una responsabilitat personal i professional.