ELS POLLASTRES POTA BLAVA DEL BENVIURE AL PRAT

El passat dilluns dia 12 de desembre una represntació dels/ de les   alumnes del taller de granja van anar al Prat, acompanyats per l’Albert i l’Héctor, per explicar l’experiència que es fa a la nostra escola amb els galls de pota blava.

Els volem felicitar  perquè ho van explicar realment bé i tothom va quedar molt impressionat per la feina tan ben feta !

Us deixem unes imatges de l’acte i de l’exposició que es podrà veure al Prat el 16, 17 i 18 a la fira avícola  del Prat.

També podeu veure un petit documental sobre aquesta conferència emès per la televisió del Prat.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize your own photo slideshow