Història

L’escola va començar el seu camí el setembre del 2014, amb el nom de CEE de Reus, per donar resposta a la demanda de places d’educació especial  de la zona. L’activitat la iniciem dins l’escola Ciutat de Reus, qui ens va cedir espais mentre s’acabaven les obres de la que seria la nostra escola.  A finals de novembre ens traslladem a la nostra escola i la inauguració oficial es celebra el juny del 2015 amb representants del Departament d’Ensenyament i de l’Ajuntament de Reus, i en companyia de familiars i companys d’altres centres i serveis educatius.

Al curs 2015-16 es duu a terme una segona fase d’obres on es milloren alguns espais que havíen quedat pendents d’arreglar quan es va fer l’escola i al curs 2016-17 s’inicia la tercera fase d’ampliació de l’escola amb la dotació de dues aules i dos lavabos més, d’una sala de relaxació i d’un gimnàs -compartit amb l’escola Ciutat de Reus-. També es comença a treballar el canvi de nom de l’escola, que finalment al setembre del 2016 es publica al DOCG i que passa a dir-se Centre d’Educació Especial Font del Lleó.

Al curs 2018-19 s’inicia l’última fase d’ampliació de l’escola amb la dotació de dues aules més, uns lavabos, una aula per a la transició de la vida adulta, una aula polivalent per a MALL i reunions, i un magatzem. Amb aquestes obres, l’escola queda totalment equipada.

PLANTEM FLORS A L’HORT

Els Coales visitem l’hort del CEE Alba i compartim activitats amb companys de la seva escola! Plantem flors i plantes aromàtiques que atrauran els insectes per a la pol·linització. Ha estat un matí de convivència i natura molt enriquidor! Gràcies CEE Alba per convidar-nos!

BIBLIOTECA!!!

La classe dels Camaleons vam fer una sortida a la biblioteca pública de Reus. Vam poder gaudir d’una bona estona mirant contes d’animals, d’aventures, amb textures i sons. Ens va agradar molt i ben segur que repetirem!

La volta a Espanya

Aquest segon trimestre hem centrat el projecte de medi en el coneixement de la geografia d’Espanya. Partint d’on vivim dins el món, hem conegut les diferents comunitats autònomes i el relleu d’Espanya. Hem completat un petit dossier de treball i també hem pintat i escrit… Llegeix més»

JUGUEM AMB SORRA!!!

A la classe del Micos hem jugat amb sorra, hem tingut una estona per experimentar , compartir i divertir-nos. Hem omplert pots, hem fet transvasaments dels uns als altres i hem manipulat la sorra amb diferents objectes.
A la classe dels Micos ens agraden molt aquest… Llegeix més»