Activitats darrers dies Nadal a Vila-sana

Divendres dia 17 de desembre vam celebrar el Festival de Nadal al Hall de l’escola.

Els alumnes de sisè van ser uns grans presentadors i tota la primària vam voler dedicar el festival als companys i companyes d’educació infantil que estaven confinats. Nosaltres ho vam passar genial ballant i esperem que a tots vosaltres també us agradi.

En acabar els alumnes de sisè van entregar les ponsèties que l’AMPA tenia preparades per regalar a totes les mestres i també el mestre de l’escola. En rebre-les van estar molt contentes i agraïdes amb el bonic detall i els alumnes de sisè van estar encantats de poder ser ells els encarregats d’entregar els regals.

Continuant la festa, a la tarda, vam trobar-nos a la classe un Sac. Havia vingut el Pare Noel!! Quina sorpresa!

L’AMPA li havia demanat que ens portés un llibre per a cada infant de l’escola.

Moltíssimes gràcies!

I la Festa no acaba aquí. També ens van informar sobre quins havien estat els guanyadors de cada cicle del Concurs de Dibuix Nadalenc que organitza cada any l’Ajuntament de Vila-sana.

Els guanyadors van rebre un petit obsequi, però, a més, l’Ajuntament cada any ens fa un regal a tota l’escola, ja que tots participem al concurs…  Moltes gràcies també i enhorabona als guanyadors.

Ja per acabar, a dos quarts de cinc vam començar un petit mercat Nadalenc al pati del centre. L’AMPA venia flors de Nadal, i, qui en volia comprar entrava al pati de l’escola i, a la vegada, podia gaudir dels dibuixos que hi havien exposats a les finestres de les classes.

Ha estat un final de trimestre diferent, però l’hem gaudit igualment!

Aquí teniu els vídeos i fotografies d’aquests moments!

Festival de Nadal

Ha vingut el Pare Noel