L’ARRIBADA DEL TIÓ A L’ESCOLA L’ESTEL

Aquest dilluns vam començar la setmana amb una grata sorpresa. Una carta al pati de l’escola ens va fer saltar d’alegria al saber que era del nostre estimat Tió. No ho podíem creure, quina emoció!

A la carta ens deia que arribaria a la tarda però que aquest any l’havíem d’anar a buscar a l’hort de l’escola. Així que a la tarda vam anar tots il·lusionats a l’hort i allí el vam trobar. Pobret, tenia molt fred i estava molt afamat perquè havia baixat de la muntanya.
Així que el deixarem uns dies que estigui a l’escola amb tots nosaltres. Ara ens toca alimentar-lo d’allò més bé i fer que se senti molt còmode i estimat per a tots.

Cliqueu aquí per veure el vídeo.