DEFC Vila-sana 2024

El Dia de l’Educació Física al Carrer mostra un espai on l’alumnat pot mostrar la seva faceta més espontània, lliure i expressiva, mentre gaudeix de tots els beneficis que duu intrínseca la pràctica d’activitat física. Per aquest curs, l’escola Mossèn Ton Clavé va decidir realitzar-lo aprofitant la diada de Sant Jordi on tot l’alumnat i professorat de l’escola ens vàrem reunir al Plataner per poder així realitzar la pràctica de jocs i proves físiques dirigides i gestionades per l’alumnat de cicle superior.

La jornada la vàrem iniciar amb la lectura del MANIFEST que exposa el motiu pel qual es desenvolupen aquest seguit d’activitats més de 350 centres escolars i més de 56 mil alumnes per tot el territori català.

Si voleu veure el vídeo resum de la jornada, cliqueu AQUÍ.