Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat dijous 7 de març i al teatre de l’Amistat de Mollerussa, la ZER Vent Serè va participar en el Certamen de Lectura en Veu Alta. Els participants van ser dos alumnes de Cicle Mitjà i de Cicle Superior d’ambdues escoles de la ZER.

De l’escola de Vila-sana hi van participar l’Èlia Perera i l’Ona Queraltó. Els seus suplents van ser la Núria Petit i l’Izan Castro. De l’escola de Castellnou hi van participar l’íker Escabias i l’Oriol Pijuan. Els seus suplents van ser l’Edgar Boldú i el Narcís Roig.  Des d’aquest espai volem agrair la seva col·laboració i implicació.

No cal dir que els nostres representants de lectura ho van fer increïblement bé i que continuarem treballant per tornar-hi en properes edicions.

Aprofitem també per agrair a tot l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior de les dos escoles de la ZER que es van preparar moltíssim per poder participar al certamen, van assajar, van llegir davant de tot l’alumnat de l’escola per tal de ser seleccionats, van afrontar les seves pors i vergonyes i, van ser valents sortint de la seva zona de confort. Valorem el seu esforç i sabem que tot aquest procés els fa més GRANS i els encamina a ser uns BONS LECTORS!

Endavant amb la LECTURA!

Aquí us deixem un vídeo resum del certamen.