XIV JOCS FLORALS

Com cada any, la nostra ZER ha celebrat per catorzena vegada el tradicional certamen literari dels Jocs Florals. Aquest any l’acte ha tingut lloc al local social de Castellnou de Seana i ha estat obert a les famílies. Hi  han participat tots els alumnes des de l’Educació Infantil fins al Cicle Superior.

Des de la ZER pensem que aquests Jocs Florals són una bona oportunitat per motivar els alumnes a apropar-los a la poesia, a escriure textos poètics i a desvetllar-los inquietud pel món literari. Els Jocs Florals formen part de la nostra identitat i de la cultura del nostre poble.

Fidels al protocol, a cada categoria s’han otorgat tres premis: Flor Natural, Viola d’Argent i Englantina d’Or. Els alumnes de Cicle Superior de les dues escoles han estat els encarregats de fer la presentació. A cada guanyador se li ha lliurat un premi amb la flor pertinent i un diploma com a record d’aquest dia.

Per acabar l’acte s’ha ofert un espectacle d’un mag del qual han gaudit grans i petits.

Des del bloc aprofitem per felicitar a tots els guanyadors dels premis i a tots els participants que s’han esforçat en la creació de les seves produccions poètiques.

També volem agrair la participació de les autoritats, AMPA i tota la comunitat educativa.  Ara a esperar els propers!