XII PREMI DE POESIA I D’IL·LUSTRACIÓ DE POESIA EL SOL DEL PLA

El Consell Comarcal del Pla d’Urgell va donar a conèixer el passat dia 21 d’abril de 2018 i a la sala d’actes del mateix Consell Comarcal , els premis als alumnes guardonats pel XII Premi de Poesia i d’il·lustració de Poesia El Sol del Pla.

Les alumnes de la nostra ZER premiades pel seu treball van ser la Sara Jordan Llanes amb el segon premi d’il·lustració de P5, la Laura Montalà Bargielewicz que va estar guardonada en la categoria d’il·lustració i la Carla Porta Jové que va guanyar el segon premi de poesia del nivell de cicle superior.

Enhorabona a totes tres!