VISITA al PLATANER!!!!

El passat divendres 1 de març, els alumnes de l’escola Mossèn Ton Clavé van realitzar durant el matí una activitat prèvia a la festa de Carnestoltes que se celebraria a la tarda. Donat que aquell mateix diumenge es celebrava el 4t CROS COMARCAL del Plataner a Vila-sana, els alumnes i mestres de l’escola vàrem decidir preparar unes activitats en el mateix espai de  la cursa.

Després de distribuir-nos per cicles i esmorzar, vam explicar als alumnes com preparar una cursa de cros i quines característiques pròpies les diferencia d’altres, quins són els exercicis per escalfar més idonis, els estiraments més adequats i com la respiració ens pot ajudar a mantenir un bon ritme de carrera. Canviant les distàncies en funció dels cicles, els alumnes van poder protagonitzar una cursa per comprovar les sensacions explicades en la prèvia.

La participació dels alumnes fou molt activa i s’ho van passar molt bé!