ÚLTIM DIA DEL CURS A CASTELLNOU DE SEANA

Aquest dimecres l’alumnat de l’escola l’Estel per acomiadar aquest curs hem anat a la zona verda. Hem compartit un matí ple de jocs i diversió i hem celebrat l’última assemblea del curs on hem acomiadat les companyes de sisè i les mestres que no es reincorporaran el curs que ve a la nostra escola. També hem degustat un gelat a càrrec de l’Ajuntament de Castellnou de Seana.

Aprofitant aquest dia tan especial s’han entregat els diplomes als guanyadors del Repte de la biblioteca del tercer trimestre. La guanyadora del Repte del nivell 1 és la Martina B. i del nivell 2 són: Enrique J., Aina B., i Laia R.

Us donem les gràcies a totes i a tots per la vostra participació, per l’entusiasme mostrat i per la vostra constància.

Cliqueu aquí per veure el recull de fotos.

ENHORABONA A TOTES I A TOTS!

Bon estiu i recordeu de no deixar de posar a prova la vostra ment!