TROBADA ESPORTIVA

El dimecres 29 de maig, durant tot el matí, el Consell Esportiu del Pla d’Urgell ha organitzat una trobada esportiva d’un total de 620 alumnes de cicle superior de diferents escoles de tota la província de Lleida. La trobada s’ha celebrat al Bike Park i al plataner de Vila-sana. L’escola Mossèn Ton Clavé, com a bons amfitrions, no hi podíem faltar.

La trobada ha constat d’una gimcana enorme. Acompanyats de l’Escola Valldeflors de Tremp dins el nostre grup, hem completat les deu estacions on hem pogut practicar: arts marcials, paracas, bitlles, volei, atletisme, bicicleta, zumba…

Ens ho hem passat molt i molt bé, us deixem un vídeo resum dels millors moments!!!