Treballem l’energia amb en Sergi Llanes

Aquest últim mes, els alumnes de Cicle Superior de l’escola l’Estel, han estat immersos en el món de l’energia. Per tal de fer la cloenda del tema, hem demanat a un expert en electricitat i energia solar que ens vingui a fer una xerrada. En Sergi Llanes, pare de l’escola, ens va explicar moltes coses que fàcilment relacionàvem amb el que vam parlar a la classe. També ens va proposar activitats manipulatives per entendre els conceptes.

Una setmana després, vam tornar-nos a trobar per a visitar les instal·lacions de plaques solars que té a casa i al taller. Veure tot allò que ens havia explicat i poder-ho tocar, va ajudar l’alumnat a entendre i interioritzar millor el que a priori havíem tractat a l’aula.

Moltes gràcies pel teu temps Sergi!