This is my restaurant!

Good morning!!!

Amb els alumnes de Cicle Mitjà aquests dies a les hores d’English hem fet com a projecte final del tema del menjar una carta de menú amb totes les seves parts. Primer,la teacher Neus ens ha ensenyat tots els passos que hauríem de seguir (base d’orientació) i després ja ens hem posat a la feina.

Hem començat amb el nostre grup pensant el nom del nostre restaurant,fent un esborrany de tot el menjar que hi volíem incloure, les parts, el preu… i també com decoraríem la carta. Quan ja ho hem decidit i consensuat amb tots els membres de l’equip ens hem posat a escriure, dibuixar, retallar i decorar la nostra carta de menú!

Finalment, ens quedava una part molt important: Presentar la carta i el restaurant als nostres clients (alumnes) que haurien de votar la presentació que els hi havia agradat més amb unes emoticones de diferents colors. Ei, també hem votat si la unitat que hem treballat ens ha agradat o no!

El restaurant guanyador ha estat Delicious Food! Congratulations team!!!