Tennis Taula, a Castellnou.

Per aquest curs 2018/19, l’escola l’Estel de Castellnou ha seguit formant part del projecte Tennis Taula a les aules. Tal i com van fer ja des del curs passat, aquest conveni que agrupa la Federació Catalana de Tennis Taula i el departament d’Ensenyament, pretén fomentar la pràctica d’aquest esport dins del currículum ordinari de l’àmbit de l’educació física dotant als centres participants del material i recursos necessaris.

Enguany varen ser els alumnes de 3r, 4t i 5è cursos qui van participar en les quatre sessions d’iniciació al Tennis Taula, d’una hora i mitja de durada cada una i varen poder gaudir de la pràctica d’aquest esport atenent les indicacions del president del CTT Castellnou, l’Alex Carrera, qui va proposar i dirigir els exercicis als alumnes amb molt bona resposta per part d’aquests i amb ganes de culminar el projecte, fent una competició amb altres escoles que segueixen el mateix programa, de cara al mes de maig.

Per part de l’Escola Estel i l’àrea d’educació física estem encantats amb aquest tipus d’iniciatives que ofereixen als alumnes la possibilitat de conèixer noves pràctiques físiques fora de les estrictament curriculars. Desitgem formar part del mateix, el curs vinent .

Per tal que pugueu veure algunes imatges de les sessions, us adjuntem el següent vídeo: