Teatre en anglès: Little red rocks

El dimarts dia 19 els alumnes de les escoles del Pla d’Urgell vam anar a veure ”The little red rocks” al teatre l’Amistat de Mollerussa. En aquesta obra sortien els següents personatges: La Little Red, la Lupita, la Bàrbara, la perfumista, el Mr.Wolf i en Thomas Red.

Aquesta història tractava d’una nena que el seu pare li va donar un document important que havia de portar a la seva padrina que vivia a Londres. Pel camí es troba un llop i també a una perfumista. Entremig de les històries que anava vivint la Little Red cantaven unes cançons molt xules! També ens feien participar i van pujar a l’escenari alguns nens i nenes.

Per saber el final ens van deixar triar com volíem que acabés la història, vam decidir el bon final on la Little Red li dóna el document a la padrina.

Ens va agradar molt l’obra i va ser força divertida! A més, algunes cançons les havíem practicat a l’hora de llengua anglesa i com ens agradaven tant ens les sabíem molt bé!

(Text realitzat pels alumnes de Cicle Mitjà de l’Escola Mossèn Ton Clavé)