Tallers de plàstica a Vila-Sana

A  l’escola, cada quinze dies fem tallers de plàstica els dimecres a la tarda. Els tallers els fem tots junts però ens dividim amb cicle inicial i infantil i l¡altre grup , cicle mitjà i cicle superior. Fem manualitats i jardineria. Aquests tallers duren dos hores.

Hi ha tallers que són per P3, P4 i P5  i 1r i 2n que són diferents. Per exemple, fan coses molt boniques com pots de colors, decoració de marcs de fotos, ensenyen als petits a utilitzar el ratolí jugant a l’edu365 i també decorar un ós. A més a més, també fan mindufullness (això es com ioga) i practiquen tècniques amb obres de Picasso o Keith Haring.

També hi ha tallers per C.M i C.S: Fem taller de jardineria que consisteix en arreglar el pati pintant rodes, tallant gespa, plantant… Fem un taller en anglès on ens inventem un collage, mindfullness on ens tranquil·litzem i respirem, informàtica on ens ensenyen a fer anar Internet…Per acabar, hi ha altres tallers com els vitralls, taller d’atrapasomnis etc… que els gaudim moltíssim!

Els tallers ens agraden molt i sempre esperem que arribin!!!

(Text realitzat pels alumnes de Cicle Mitjà de l’Escola Mossèn Ton Clavé)