SORTIM A BUSCAR FULLES

Els alumnes d’Infantil i de primer de l’escola l’Estel hem anat a la plaça de l’ajuntament a buscar fulles. Hem sortit ordenadament per la vorera, els més grans han donat la mà als més petits. Un cop a la plaça, hem observat els arbres, i ens hem adonat que hi havia molt poques fulles al terra, hem arribat a la conclusió que com que aquest any ha començat a refrescar més tard, moltes fulles encara no han caigut dels arbres. Les mestres ens han dit que potser no trobaríem fulles, però nosaltres ens hem ficat a buscar per tots els racons de la plaça i i taaaant que n’hem trobat! Després en rotllana hem escoltat els sorollets, hem sentit l’aire que feia, l’hem fet entrar als nostres pulmons i ens hem intentat impregnar de la tardor del nostre poble. Per acabar a l’escola hem fet un arbre de la tardor i un dibuix del que hem vist.

Tot plegat ens ha encantat!