SORTIDA A L’HORT

Ahir dimecres dia 18 d’octubre els alumnes de CI i CM de l’escola de Vila-sana vam anar a passar el matí a l’hort. Quan vam arribar, vam esmorzar i després ens vam posar a treballar. Vam poder plantar enciams, espinacs, cebes, alls i julivert i vam recollir tomàquets petits, albergínies i alguna hortalissa més. A més, també vam tenir una estoneta per dibuixar i pintar alguna escena de tardor i veure les gallines.

Moltes gràcies a les mares de l’AMPA que ens van acompanyar fins a l’hort i també al Domingo i l’Antònio pel seu temps i paciència! Mestres i nens/es vam gaudir molt aprenent i treballant en un entorn diferent a l’habitual.

Ja tenim ganes de tornar-hi! A veure si el proper dia ja ha crescut alguna verdura de les que vam plantar.

Si teniu problemes per visualitzar el vídeo feu click aquí.